Головне меню

Статистика відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні44
mod_vvisit_counterВчора79
mod_vvisit_counterНа цьому тижні284
mod_vvisit_counterМинулого тижня762
mod_vvisit_counterЦього місяця1127
mod_vvisit_counterМинулого місяця1888
mod_vvisit_counterЗа увесь час187586

Завітало (20 останніх хвилин): 2
Ваш IP: 54.221.147.93
Сьогодні: 2018-12-12




Вчителям
Гіперактивність

Гіперактивність – (дефіцит уваги з гіперактивністю СДУГ) – виявляється у дітей з невластивою для нормального розвитку імпульсивністю, руховою розторможеністю, неможливістю зосередитись, неуважністю Такі діти, як правило, не можуть зосередитися на одному предметі більш-менш тривалого часу, не здатні завершити виконання поставленої задачі, недбало ставляться до її виконання. Продуктивність виконання низька. Спостерігається втомлюваність. Розумова діяльність характеризується циклічністю. Їх мозок може працювати протягом 5 – 15 хв., а потім настає фаза втомлюваності, їх мозок відпочиває, накопичуючи необхідну енергію для подальшої роботи. Стан стомлюваності супроводжується безпричинним роздратуванням,, плаксивістю, істериками, порушенням просторової координації. Незвичайність поведінки цих дітей є не поганий характер, невихованість, а специфічна особливість психіки, обумовлена як фізіологічними так і психосоціальними чинниками.

Детальніше...
 
Рекомендації педпрацівникам у вихованні підлітків, які схильні до агресивної поведінки

Пам'ятайте!Агресивність — це прагнен­ня завдати шкоди іншій людині. Усіх агре­сивних людей об'єднує невміння поставити себе на місце іншого. Агресивна людина часто переживає порушення душевної рів­новаги, невдоволення. Дайте відчути учню (дитині), що ви вірите в неї, в її позитивні зміни.

Тому в роботі з учнями, які виявляють аг­ресивність:

Детальніше...
 
Прехід до середньої школи

Цієі весни ваша дитина перейшла до п'ятого класу. І хоча попереду літо і, відпочинок, багатьох вже зараз турбує і: чи можуть виникнути принципові зміни в поведінці і навчанні дитини при її переході до середньої школи? Із розпові­дей друзів, які мають трохи старших дітей, складається враження, що у п'ятому класі їхню дитину -«начебто підмінили» (змінився характер, ставлення до навчання, дитина стала більш нервовою, неслухняною).

Чи типове це явище, і чи справді можуть виникнути певні ускладнення при переході до навчання в середні класи школи?

Перехід від початкових класів до серед­ніх — процес непростий як з фізіологічної, так і з психологічної точки зору. На жаль, в сучасній психології і педагогіці цій проблемі майже не приділяється належної уваги. Вва­жається, що все відбувається досить при­родно, планомірно, без протиріч, оскільки дитина вже має певний досвід навчання в школі. Але дуже часто виникає низка про­блем, які потребують вирішення.

Наведемо кілька об'єктивних факторів, що потребують від дитини при адаптації до середньої ланки школи вироблення нової тактики і стратегії. Це не може певним чином не позначитися і на поведінці.

Детальніше...