Головне меню
Проблемне питання над яким працює методоб 'єднання вчителів старших класів: розвиток мовлення як засобу спілкування, формування інтелекту і духовно-емоційної сфери на уроках
Склад методоб'єднання та проблемні питання над якими працюють педагоги:
Вітвіцька С.Б – вчитель слухо – зоро – тактильної сприймання мовлення та формування вимови .
Зчитування з обличчя текстів різних типів, стилів і жанрів мовлення, і розуміння прочитаного.
Куфальська Г.М. – вчитель української мови та літератури
Відродження духовних цінностей українського народу художньої літератури, мови та їх вплив на виховання молоді.
Козак О.П. – вчитель математики
Активізація пізнавальної активності глухих учнів на уроках математики з використанням активних форм навчання. Кушпета Р.Г. – вчитель фізичної культури. Розвиток фізичних якостей учнів на уроках фізкультури та в позаурочний час.
![]() ![]() Кушпета Н.М. – вчитель української мови та літератури
Розвиток зв'язного мовлення як засобу спілкування на уроках та в позаурочний час. Гродзіцька О.П. – вчитель математики
Удосконалення навчально-виховної роботи на уроках математики. ![]() Розвиток естетичних смаків і виховання любові до праці на уроках трудового навчання у швейній майстерні. Кубра Г. М. – вчитель української мови та літератури
Виховання у дітей почуття любові до рідної землі, її краси на уроках української мови та літератури. ![]() Руда М. Б. – вчитель біології
Розвиток пізнавальної активності на уроках природознавства. ![]() Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії: компетентнісно-орієнтований підхід. ![]() Розвиток історичного мислення учнів в контексті тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках історії. ![]() Яськів-Вітвіцька Н.Б. – вчитель математики
Формування в учнів правильної математичної мови і розвиток здібностей на уроках математики. Ветвіцький М. Б. – вчитель трудового навчання
Формування загальнотрудових вмінь і навичок учнів 5 -7 класів на заняттях трудового навчання. ![]() Добросинець Ю. М. – вчитель географії
Активні методи навчання на уроках географії. ![]() Горбань З.М. – вчитель української мови та літератури
Роль ситуативно - моделюючих завдань у формуванні мовленнєвої культури учнів. Полуситок І.О. – вчитель історії
Розвиток інтересу до світової та вітчизняної історії, культури. ![]() Ветвіцька О. С. – вчитель інформатики
Формування активного словника на уроках інформатики. ![]() Демків О. С. – вчитель фізики
Розвиток логічного мислення, уміння користуватися методами індукції й дедукції, аналізу та синтезу, робити висновки та узагальнення. Михалець І. Б – вчитель біології
Форми та методи контролю знань учнів на уроках біології. ![]() Виховання самостійної діяльності учнів в спеціальній школі – інтернаті для дітей з важкими порушеннями мовлення Клепач О.В. – вчитель образотворчого мистецтва
Розвиток творчої уяви на уроках образотворчого мистецтва ![]() Маланюк О.П. – вчитель трудового навчання
Розвиток творчого мислення і любові до праці на уроках трудового навчання. |