Головне меню

Статистика відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні44
mod_vvisit_counterВчора79
mod_vvisit_counterНа цьому тижні284
mod_vvisit_counterМинулого тижня762
mod_vvisit_counterЦього місяця1127
mod_vvisit_counterМинулого місяця1888
mod_vvisit_counterЗа увесь час187586

Завітало (20 останніх хвилин): 2
Ваш IP: 54.221.147.93
Сьогодні: 2018-12-12




Візитка

DSC01433 2 1

Комунальний заклад Львівської обласної ради «Жовківський навчально-реабілітаційний центр І-ІІІ ступенів «Злагода» – заклад, у якому здобувають повну загальну середню освіту діти з вадами слуху, діти з порушеннями мовлення, з порушеннями у розумовому розвитку та іншими нозологіями.

Рік заснування – 1953. З 2016 року Жовківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів функціонує як навчально-реабілітаційний центр І-ІІІ ступенів «Злагода».

Мета розвитку НРЦ: створення сучасного освітнього середовища,спрямованого на пошук та впровадження ефективних способів розкриття, вдосконалення та реалізації творчого потенціалу дитини.

Завдання:

  • підвищити якість освітніх послуг у відповідності з освітніми стандартами;
  • забезпечити права дітей на вибір видів і форм діяльності, створити оптимальні умови для виявлення та розвитку творчої обдарованості кожного учня центру;
  • реалізовувати потенціал вихованців шляхом активного залучення до навчальної та суспільно-громадської діяльності;
  • забезпечити позитивний імідж навчального закладу;
  • здійснювати освітній процес відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів, здібностей учнів;
  • забезпечити збереження та зміцнення здоров’я дітей.

Науково-методична проблема центру:

формування життєвих компетентностей та комплексна реабілітація учнів на всіх етапах становлення особистості засобами інноваційних технологій та методик в умовах навчально-реабілітаційного центру.

Структурними підрозділами НРЦ «Злагода» є:

дошкільне відділення, у складі якого функціонує спеціальна група компенсуючого типу денного перебування для дітей віком від 5 до 6 (7) років (2015 – 2016 н.р.);

спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів:

7 класів для дітей, які мають вади слуху;

10 класів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення;

1 клас для дітей із складними порушеннями розвитку.

У складі спеціальної школи-інтернату функціонують відділення корекційно-виховної роботи та реабілітаційне відділення, а саме:

відділення корекційно-виховної роботи та розвитку дитини включає сплановану за різними напрямами виховну роботу педагогічного колективу та роботу клубів, студій, гуртків, секцій, що створюються як самим центром, а саме:

гурток рукоділля «Перлинка»,

гурток «Українська вишивка»,

гурток соломоплетіння,

гурток образотворчого мистецтва,

гурток флористики,

гурток «Шкіряний м’яч»,

театральна студія;

так і позашкільними установами (на своїй базі і в приміщенні Центру):

гурток з настільного тенісу,

хореографічний гурток,

Жовківська школа мистецтв,

Жовківський районний центр дитячої та юнацької творчості;

до гурткової роботи залучено 108 учнів, що становить 82% від загальної кількості дітей навчального закладу;

реабілітаційне відділення здійснює психолого-педагогічну, соціально-побутову реабілітацію згідно з індивідуальною програмою реабілітації дитини-інваліда, яка проживає в сім’ї, за станом здоров’я може відвідувати загальноосвітній навчальний заклад або навчається за індивідуальною формою (7 дітей):

  • порушення слухової функції: глухота. Порушення інтелектуального розвитку у формі розумової відсталості (2 дітей).
  • Інтелектуальна недостатність, специфічні мовленнєві, комунікативні, емоційно-вольові та поведінкові порушення, зумовлені розладами спектру аутизму (3 дітей).
  • Порушення інтелектуального розвитку у формі помірної розумової відсталості із системним недорозвиненням мовлення, зумовлене неврологічним захворюванням (2 дітей);

психолого- педагогічний консультативний пункт

Проведення консультацій для батьків, вчителів ЗНЗ із реєстрацією у відповідному журналі,

корекційно-розвиткова, профілактична і просвітницька діяльність, робота з батьками (батьківський лекторій, виступи перед освітянами району, на нарадах директорів шкіл, заступників директорів, колегіях).

Реабілітація в Центрі має комплексний характер і забезпечуються психолого-педагогічними, соціально-побутовими, лікувально-відновлювальними, лікувально-профілактичними, реабілітаційними, фізичними заходами.

Наш заклад – це дружня родина, де діти пізнають світ, де педагог живе інтересами і проблемами учнів, допомагає дітям їх вирішувати та прагне допомогти успішному зростанню кожної дитини.

Педколектив налічує 75 осіб, серед яких 44 – вчителі, 31 вихователь, психолог, вчитель-дефектолог слухового кабінету, керівники гуртків; з них 32 мають дефектологічну освіту, 13 – спеціалісти вищої категорії, чотирьом присвоєне почесне звання «Старший учитель», один – вчитель-методист, 26 вчителів першої категорії. Працюють з вихованцями творчі кваліфіковані педагоги, яким небайдужі дитячі долі.

Випускники закладу успішно працевлаштовуються на деревообробні комбінати та швейні фабрики. Ті, хто бажає дальше вчитися, складають вступні іспити у Львівське медучилище, навчаються у художньому ліцеї та швейному училищі. Випускники центру 2017 року вступили на навчання у технікум при Спеціальному навчально-виховному центрі для нечуючих та слабочуючих дітей та молоді імені Івана Павла ІІ в Любліні (Польща) за спеціальністю «Технік сільського туризму».

Важливо, що центр сьогодні став творчим осередком, в якому поєдналися досвід з молодим завзяттям, сучасними технологіями та новими стандартами. Тут кожна дитина – особистість.

Вся робота в НРЦ будується в такий спосіб, коли учень не тільки збагачує свої знання з основ наук, а й одночасно з цим розвивається, самореалізується, набуває уміння і навички, необхідні для самостійного життя. Учні школи неодноразово ставали лауреатами обласних, всеукраїнських, міжнародних конкурсів, фестивалів та спортивних змагань.

У навчальний і реабілітаційний процеси впроваджуються інноваційні методики навчання дітей з особливими потребами, спрямовані на здійснення комплексної медичної, психолого-педагогічної, трудової реабілітації дітей, забезпечують соціальну адаптацію та інтеграцію дітей у суспільство.Корекційна робота здійснюється за допомогою новітніх комп’ютерних програм «Видима мова», «Живий звук», «Світ звуків».

Значна увага педагогічним колективом приділяється виконанню Національної програми патріотичного виховання молоді, розвитку активної позиції громадянина України.

Процес навчання у центрі розглядається не як «педагогічний» у вузькому розумінні, а як життєвий, життєтворчий, коли особистість навчається творити самого себе і власне життя, розуміти іншого і відчувати взаємозалежність, вчитися пізнавати, працювати, жити разом. Все це і є наслідком комплексної соціальної реабілітації вихованців закладу.